Försöker skaffa blogglust tillbaka och flytt igen

Alltså, vet inte vad det är men har flera gånger försökt ge chans att börja blogga om igen men så har det varit lika varenda gång. Vet inte om det är pga min ålder eller att jag annars bara tappat bloggintressetet.
 
Men tänkte att jag ändå gör en liten uppdatering för att visa att jag lever, har säkert tappat många följare men.. Det är lite nytt som hänt som tex att jag kommer flytta, ja, igen, flyttade för ca 1,5 år sen men nu hittade jag en lägenhet i stan, lite utanför centrum men ändå på gångavstånd, det är på gångavstånd till allt som affärer, vänner osv, ja, till allt så det känns bra! Och lägenheten var även rymlig och mysig, så jag är jättenöjd. Skall bli kul att få inreda om och när jag fått allt klart i den nya lägenheten kommer jag nog ta lite bilder på nya inredningen.

Hoppas jag får tillbaka blogglusten när jag har flyttat helt och hållet från min gamla lägenheten, för jag saknar verkligen bloggandet!
Hoppas ni haft det bra :)

 

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

sv: Ja det var det verkligen :D

2014-11-15 @ 13:02:27
URL: http://linajohansson.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!