Loreal Paris Elvital fibralogy


Måste bara tipsa om denna produkt.

Om ni har tunnt hår och vill ha tjockare och fylligare hår rekommenderar jag verkligen denna serie! Jag har nästan alltid haft tjockt hår men nu på senaste tid har det blivit tunnare och jag saknade mitt tjocka hår så gav mig ett försök på att testa. Har bara shampoot och redan efter 2-3 omgångar har mitt hår blivit tjockare så jag är väldigt nöjd! (Tvättar bara håret 2ggr i veckan). Så ni behöver inte köpa alla produkter från denna serie om ni inte vill,det räcker tex redan med shampoot eller hårinpackningen t.ex, upp till er :)

Därför vill jag rekommendera denna produkt till er om ni har tunnt hår men önskar tjockare hår och fylligare hår! För mig funkade denna produkt så hoppas den även funkar för er och hoppas ni även gillade detta lilla tips :)




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!