The minute you think you should give up, think of the reason why you held on so long.

Angående rubriken "The minute you think you should give up, think of the reason why you held on so long." , när ni känner att ni vill ge upp,det kan vara av nåt ni kämpat med EN LÅNG TID,något med livet, träning, något mål,något ni strävat efter, kommit långt med något ni kämpat med, varit starka med och ni känner att ni vill ge upp, tänk först igenom vad var orsaken att ni höll upp så länge, och tänka att är det värt att ge upp när ni kämpat så långt?
För om ni ger upp, så hamnar ni börja om från början om ni någon gång kommer att ta itu med saken igen.
 
När ni kommit så långt så tänk/ställ er frågan "är det värt att ge upp? En lite tankeställare bara. Jag har fått ställa mig den frågan ofta, ibland känns det som att jag bara vill ge upp allting, men sen ställde jag mig frågan,vill jag hamna kämpa mig igenom på nytt samma sak, för den resan har varit tung men den blir lika tung,om inte tyngre om det är dags att börja om, så tänk efter om det är värt att ge upp,för vissa saker är inte värt att ge upp för!

Think twice before you act!
 
bildkälla
 

Kommentarer
Postat av: liborius

Bra inlägg:)

2014-01-04 @ 11:10:15
URL: http://liborius.se
Postat av: Åsa

Sv: Inte alls avis haha ;)
Kram

2014-01-04 @ 11:54:05
URL: http://foreeveermee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!