Svimmade och hjärtklappningar

I onsdags (igår) svimmade jag 2 gånger och hade fått hjärtklappningar. Hade sedan ont i huvudet så gick och kolla upp vad det berodde på, det visade sig att jag hade fått sjukt hög puls och lågt blodtryck men det ville ha mig på uppsikt och se hur hjärtat jobbade så var kopplad i sladdar hela kvällen,natten och halva dagen och kom hem idag typ tre tiden, rättare sagt hem till pappa eftersom det annars också var meningen att jag skulle komma hit över helgen.. :)
Därav det inte bloggats igen då min mobil dog igår och hade inte med mig laddaren..

Men allt är ok nu och har tät kontakt med uppföljning så ni kan hålla er lugna! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Läskigt! Hoppas det är bättre nu!

2014-01-23 @ 19:45:58
URL: http://tjurens.blogg.se
Postat av: Amanda

Men oj, vad läskigt :S
Hoppas det inte händer igen.

Sv: Åh, okej. Vad härligt att höra att du trivs! :)

Vad händer i helgen då? :D

2014-01-24 @ 17:01:56
URL: http://www.maandel.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!