Sista fredagen i januari 2014

Idag har jag i 3 timmar sökt efter en viss produkt, en hair growth serum (har haft 3 st flaskor av det förrut men alla tagit slut), tydigen var den svår att få tag på i Finland och trodde nästan intill att det slutat sälja produkten men efter 3 timmar när jag bestämde för att köpa shampot av samma serie och då plötsligt hittade jag det jag hade sökt i 3 timmar,kan ni fatta, I TRE TIMMAR!
Sjukt glad att jag hittade eftersom jag tycker så mycket om produkten  och dessutom var den på rea så kostade bara 10€!

Annat speciellt har det inte hänt, bara tagit det lugnt eftersom jag inte riktigt litar fullt på min kropp ännu men jag är på bättringsväg,har varit lite uppe och gå och känns bättre för varje dag som går :)
Avslutar med en bild från Åland i somras:
 
 

Kommentarer
Postat av:

tre timmar, de va inte dåligt!
åhh vil besöka åland nån gång,verkar fint där!<3

2014-01-25 @ 02:12:19
URL: http://xolizzie.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!