Fullt upp imorgon

Idag kom jag hem från pappas,var hos han från to-må,riktigt trevligt hade jag! :) Påväg hem så var jag via affären och köpte mat och hårfärg, känner för lite förändring så det blev röd hårfärg,har haft rött hår förrut i tiderna och trivdes i det så nu kör vi pånytt! :D
Imorgon kommer jag att vara iväg hela dagen, skall åka med min bästa kompis till företagshälsovården (som sällskap) och efter det en sväng till skolan för att se om vi hittar en sak vi glömde förra tisdagen i skolan och sedan åker jag hem till henne ända tills skolan börjar på kvällen, vi åker tillsammans till skolan och efter det är jag hemma först, så ni får räkna med låg uppdatering tills jag är hemma,kanske hinner slänga ett mobilinlägg imorgon,annars får ni vänta tills klockan halv nie (halv åtta svensk tid) ;)

Så nu vet ni vad jag har för mig imorgon ifall jag inte hinner slänga in ett inlägg förrän jag är hemma!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hur ofta brukar du umgås med din pappa? :) Ni verkar ha en bra relation ;)

Ha det fint! ^^ kram <3

2014-01-28 @ 19:15:56
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Postat av: TOVA

jättefin blogg:)

2014-01-28 @ 20:54:54
URL: http://faabuleux.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!