15,5 grader i lägenheten och jag låter som en 60åring i mobilen.

Igår ringde jag för att beställa tid till sjukgymnasten/fysioterapeuten för mitt knä och sedan fick jag höra "är du förkyld,för jag trodde att du var 60 år gammal!" , och sen skrattade hon bara i telefonen. Hade dock inte förkyld så nu vet jag att min röst låter som en 60 årig tant i telefon ;)
Jag tog det såklart med en nypa salt och som humor, för man skall inte haka upp sig på sånt! Efter samtalet så skrattade bara jag och min kompis, vi hade kul åt saken. Skulle varit sämre om tanten i telefon hade varit seriös men eftersom hon gjorde det till ett skämt blev det lättare! :)

Så nu vet ni det,kände för att dela med mig detta,för det är inte varje dag man stöter på sånthär ;)
Har varit duktig och diskat och snart kommer hyresvärden och en till för att sätta nya värmelement på plats eftersom det gamla har gått sönder, det var bara 15,5 grader i min lägenhet imorse,burr!
Hoppas ni hade varmare i ert hus än hos mig, tar och avrundar här eftersom det kommer vilken minut som helst!
 
saknar att vara brun <3

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med asperger

är svin kallt här inne med:(

2014-01-29 @ 19:30:23
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: MADDISENJ.SE

men fy vad kallt

2014-01-29 @ 20:40:51
URL: http://maddisenj.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!