Storstädat hela bostaden

Har storstädat min bostad, så skönt äntligen att ha ordning och reda här! Och vill tacka jättemycket än en gång för hjälpstädningen, underlättade mycket! :) Har även rensat en massa av mina kläder som jag aldrig använder eller som blivit för smått.

Efter städningen så kopplade jag bara av och så blev det på kvällen att beställa kryssning, åker 5.3 och är tillbaka 6.3 morgon! Kommer bli nice, älskar kryssningar :D

Nu förstår ni varför jag varit oaktiv men måste verkligen försöka blogga mer för det uppskattas av er!

Annat som hänt senaste dagarna är att jag fått post av en kompis från Holland, bränt mig på ugnsplåten och gjort skolarbeten och tagit det lugnt!

Efter detta långa inlägg så blir det att ta natten nu.



Kommentarer
Postat av: Alice ツ

Sv; Tack! :D

2014-02-25 @ 21:15:45
URL: http://www.byalicee.blogg.se
Postat av: Michelle

Det är alltid skönt EFTER storstädning när allt känns fräscht och i ordning :D

2014-02-26 @ 11:21:45
URL: http://mischakaro.blo.gg/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!