Myslördag

 
 
Startade den nya månaden med att vakna upp vid min pojkväns sida, mysigt! ^^ Vi har pussats,pratat massor och kollat på en hel del avsnitt av en finsk serie och innan han for hem lagade vi mat och åt tillsammans.
En riktigt myslördag! Igår innan han kom hann jag också med en miniphotoshoot, så ska sätta mig imorgon och redigera bilderna så kommer det upp lite bilder, tills dess så bilden ovan är tagen under miniphotoshooten.
Har haft en grym huvudvärk hela dagen så nu blir det att bara ta det lugnt. Hoppas ni också haft en bra lördag!
 

Kommentarer
Postat av: freja

låter som ni haft det bra :)
jag blev nr 130 :)

2014-02-01 @ 19:05:23
URL: http://frejamarley.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!