Slö men ändå en aning effektiv

Har varit en väldigt slö dag idag men ändå har jag varit lite effektiv och gjort lite skolarbeten och en aning övat till provet trots att jag har det först 25.9.
Och så klippte jag igen slitna toppar eftersom jag inte hade tydligen klippte allt så nu känns håret en aningen kort men det växer fort ut igen!
Som ni såg i förra inlägget så gjorde jag en video där jag visar mina hårprodukter,längtar tills jag får mitt objektiv så det blir bättre kvalite i videosarna/vloggarna igen. Imorgon så blir jag ÄNTLIGEN av med gipset,ska bli skönt och snart kan jag slänga kryckorna i väggen! ;)
 
Ni får gärna kommentera vad ni vill att jag skall göra i mina vloggar i framtiden/visa i videosarna så skall jag försöka uppfylla det! Lägenhetstour är önskat och det är på kommande,det kommer i oktober eftersom jag har långt ifrån allt klart men tills dess kan ni föreslå andra saker som jag kan videoblogga/vlogga om!

bild från arkivet pga att jag väntar på nytt objektiv
 
 

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

sv: jo det är klart att det är lätt för dig nu ;)
men jag vet en som bor i Finland, o dem började inte läsa finska förräns i trean :o

2013-09-16 @ 20:02:43
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!