Sjuttonde september tvåtusentretton

Idag har jag varit på lite ärenden och sen var jag till matbutiken och när jag kom hem så radade jag upp alla mina nagellack och satt dem på plats, filmade och gjorde en "Min nagellackskollektion" så det kommer upp i nästa inlägg!
Vad tycker ni om att jag har börjat göra videosar oftare? Bra eller dåligt? Hur ofta borde jag göra videos i veckan t.ex? Kommentera gärna vad ni tycker,alla förslag tas emot! 
Sen så ringde jag och beställde tid för konsultation så på måndag skall jag till Helsingfors på det, VAD det gäller kommer ni få veta senare när det har hänt,håller det som överraskning till er tills dess ;) 
 
Avslutningsvis bjuder jag på en "ful" bild! ;)
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Spännande :)

2013-09-17 @ 19:10:41
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!