Pluggkväll



Kollade att jag har tent om två veckor och man måste ha ghort alla uppgifter i finskan för att skriva tenten så jag gjorde två arbetsuppgifter idag och skickade in dem så nu är två uppsatser kvar och en lätt inlämningsuppgift som jag skall göra i helgen  så sen kan jag ägna tid för att plugga till provet lite, dock kommer finskan gå bra eftersom jag är tvåspråkig och talar både svenska och finska varenda dag :D
Den 2.10 börjar nya perioden och då blir det att läsa en fördjupad kurs i hälsokunskap! ^^

Nu blir det att kolla på en finsk serie och sen läggdags,hoppas ni haft en bra dag! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

är inte finska svårt? :)

2013-09-13 @ 16:32:23
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp den video "lär dig finska" typ? :D

2013-09-13 @ 22:34:45

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!