Min akut sjukhusresa



Hamnade tisdag natt med ambulans och sirenerna på till Mejlans sjukhus, blev förlamad på högra sidan av kroppen, högra läppen började hänga och högra armen och fotens motorik funkade inte riktigt :/
Var hela tisdag natt uppkopplad i en massa sladdar och dropp men onsdag förmiddag lunchtid blev jag fri av allt det och två gånger under natten blev jag förflyttad till olika avdelningar och en tredje gång onsdag förmiddag där jag sov tills torsdag och det släppte hem mig vid två tiden på dagen.
TIA, som går om av sig självt..

Skönt att vara hemma nu :)

Kommentarer
Postat av: Hulda

Hej du hoppas verkligen du mår bättre, låter skit hemskt att bara bli förlamad sådär alltså.

2013-09-27 @ 11:15:27
URL: http://www.huldaeinarsdottir.com
Postat av: liborius

men oj vad läskigt:O mår du bra nu?

2013-09-27 @ 19:58:04
URL: http://liborius.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!