Finska prov

Idag har jag ägnat mig åt att göra finska uppsats och ikväll mellan 18-20 finsk tid skrev jag finska provet hemifrån. Det kändes att det gick bra och var ganska lätt men eftersom att jag kan finska från innan (pratar både svenska och finska varenda dag) så det gjorde det mycket lättare :)
Skönt att ha det undan och nästa period börjar först 7 oktober för mig så blir en veckas ledighet och nästa veckas söndag åker jag på kryssning så det ska bli kul,de ser jag framemot! ^_^ 

Sen fick jag en fråga på min blogg att jag är ung och sjuk så hur kan jag vara så sjuk ofta,grejen är den att jag inte alls har varit sjuk ofta, jag har bara varit inlagd på vanligt sjukhus 2 ggr detta år.  På våren så var jag inte inlagd på vanligt sjukhus utan då kämpade jag med mitt psykiska. Så din kommentar,vem det nu sen var som skrev makes no sense. Så du som skrev det kan ta tillbaka det eftersom jag inte alls varit sjuk ofta :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Söt :) och skönt att det kändes bra på provet :D

2013-09-29 @ 22:51:24
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!