Minishopping,bilder kommer imorgon!

Idag bestämde jag mig för att fara in till stan (Karis för mig) och spana in efter en jacka och hittade en på rea(!!!) och köpte även ett par jeans,bilder kommer på det imorgon,försökte fota idag kväll när jag kom hem men ljuset är så dåligt på kvällen när det inte kommer in dagsljus från fönstret så imorgon får ni se bilder hur de ser ut det jag köpte :)
Efter det gick jag till mataffären och köpte lite gott,en riktigt bra kväll blev det!
 
Nu blir det film för hela slanten,vilken återstår att se ^^

Igår hälsade jag på ett naket troll i lekparken ;)
 

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. super fint var det också! :D

2013-10-31 @ 17:42:59
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!