If I have to wish you something, I would like to say.. Have a nice day

Fick 8+ i mitt finska prov, jag förväntade mig en 9 men hade lite små slarvfel härochdär men 8+ är ju ändå bra så och i tanke på att jag gick kursen på distans så är jag nöjd :) Och nu har jag ingen plugg och skola förrän 7 oktober så det känns skönt!
Idag skall jag till ett privat stall där det finns 3 hästar, eller den tredje kommer i november,och jag kommer att hjälpa sköta om hästarna,stallet osv,kommer bli skoj ^^  Har nyligen ätit kycklingfile och nu skall jag laga mig redo och sedan bege mig iväg.
Bloggar säkerligen ikväll senast igen, hoppas ni får en bra onsdag!
 
bildlänk (klicka)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!