Shopping och packning

 
Tömde ett minneskort från när jag var i Turkiet i somras så därav bilden,den är från första dagen i Turkiet ^^ (ignorera min cphand,vet inte vad jag gjorde med den på bilden)

Idag var jag då i Kyrkslätt för att shoppa en hel del behövligheter och gjorde genast en HAUL när jag kom hem så den kommer upp snart,först blir det dusch och sen skall jag redigera videon och ladda upp den!
När jag kom hem så blev det genast att  lite reda upp kläder eftersom jag fått en stor lass med kläder av pappa (nej har inte alla saker ännu i min lägenhet) och sedan packa eftersom jag åker till min pojkvän imorgon! Kommer bli så underbart och mysigt :3

Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!