Packat och klart

Idag var jag på bankärenden på förmiddagen och sen hämtade ut lite medicin från apoteket och sen bar det iväg till handarbetsalen, eller jag kom dit i lunchtid så blev genast lunch och sen efter det att handarbeta. Blev i stan eftersom jag skulle träffa senare min vän Johanna så for till solarium och fick lite färg iallafall och sen träffade jag lite bekanta efteråt och sen for jag till Johanna och där hade vi spakväll,pratade och så klippte jag hennes hår tills det var dags för mig att åka hem med bussen, en kul dag hade jag :)
När jag kom hem packade jag för imorgon åker jag till mamma på förmiddagen och är en natt där och sen på lördag bär det av till Sverige till min älskade :D
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!