Permission



Kom hem på permission idag och skall vara hemma ända till söndag kväll, att inte vara hemma på 3 veckor och äntligen komma hem för 4 dagar känns bra och skönt! :) Att komma hem över påsk är bättre än att vara på avdelningen. Egentligen var det meningen att jag skulle fara till Vasa (över 400km härifrån) över påsk som jag alltid brukar men det tillät inte läkaren, men hoppeligen nästa år slipper jag dit och inte är inskriven på sjukhus!

Imorgon blir det att färga håret mörkare, senast när jag färga så hann det inte ens gå en månad så var färgen borta och det skulle vara permanent?!!! Får hoppas denna färg håller i sig bättre :)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!