Möte

 
Idag hade jag  möte kl 13, gick helt okej faktiskt och vi kom vidare att jag kommer gå på rehabilitering där man får handarbeta och jag ÄLSKAR att handarbeta.  Kommer vara ett tag till dygnet runt på avdelningen tills medicinerna börjar ha effekt och mitt mående blir mer stabilt men det går framåt! 
I handarbetsalen stickar jag en randig dyna,ni får se den när den blir klar! Ganska lätt då det är bara rätstickning :)
Lite före 19 blir det kvällsmål och jag är inte alls hungrig,får se om det blir kortspel efter kvällsmaten, annars blir det att sitta vid datorn bara och då kommer det mer uppdatering! :)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!