Mina hårprodukter

 
 

Dessa hårprodukter använder jag mig av när jag tvättr och jag rekommenderar det till alla som har slitet hår eller/och vill ha lent hår!

# Tresemme moisture rich vitamin e shampoo  (den blåa till vänster kommer jag börja använda när den lila till höger tar slut )
 
#Tresemme antibreakage vitamin b12 + kertatin
 
#Loreal paris fall repair hårinpackning, om man tappar hår är denna inpackning perfekt och stort + att håret blir så mjukt och lent!
 
#Jag använder ricinolja 2 ggr i veckan, nu har jag haft en tid paus så därför har inte det kommit några resultatbild men det kommer när jag tycker det är dags!
 
Vitaminer är bra för håret så därför använder jag hårprodukter med vitamin i sig + jag har märkt att håret har vuxit lite snabbare pga vitaminerna jag fått i mig :D

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Jag har startat en ny kategori där jag tänkte lära er photoshoptips. Skriv gärna vad du vill lära dig så ska jag försöka uppfylla din önskan ;)

http://tiominuter.blogg.se/

2013-03-18 @ 15:47:08
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!