Mar. 12, 2013

Trött tjej bloggar..

Har inte alls haft tid för att blogga, först blodprov, frukost.
Hade läkartid kl 10:15 men de skjöts upp och det blev sent! Saknade min pojkvän så mycket att jag grät <3
Jag hann bli förbannad pga att dom inte kunde hålla sig till tiderna så förbrukade det med att spela kort i dagsalen.
I mötet kom vi fram till att jag får ha frigång,ÄNTLIGEN! Och tog bort en medicin för jag blev röd i ansikte av den..

Så nu är allt rätt på sin plats för en gångs skull men viktdelen tar jag med min näringsterapeut istället :)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Min veckansblogg är nu avslutad, kika in och kolla om det var du som vann:)

Om inte, det skulle vara jättekul om du var med igen! :D

2013-03-12 @ 18:53:57
URL: http://tmickis.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!