Whats what,then what och min dag

Imorgon blir det att färga min röda dipdye blond eftersom det mesta av färgen har försvunnit och jag skall färga i sommar annan färg på det blonda, det får ni se i nästa inlägg som kommer upp.
Sov rätt länge idag,vaknade lite före 15 först,woops! Hade lite sömnbrist så det var skönt att sova ut, igår kväll före läggdags såg jag på Shark Tale, tyckte fiskarna var rätt muppiga i  filmen men annars var den bra och rolig :D Min favorit scen var "whats what,then what" konversationen dom hade i filmen, och ni som inte vet vad jag talar om så här i inlägget får ni video på det!

 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!