Skriver om min kommande HAUL video och lite till!

 
 
Helloj på er!
Shoppade en hel del igår, gick så mycket att jag fick ont i benet så hade svårt att gå men det är bättre idag! Jag har bestämt mig att när jag kommer hem så kommer jag göra en HAUL videologg istället för att ta bild på allt, eftersom jag shoppat flere gånger än en gång under tiden jag varit här i Sverige ,och skulle vara trevligt att göra sin HAUL så har bestämt mig för att göra de när jag kommer hem tillbaka till Finland, vad sägs om det? :)

Igår kväll spelade jag the sims  och spelade hela natten så gick och sova först kl 4:30, tiden flyter bara på när man spelar! I helgen blir det att packa eftersom jag åker hem på onsdagen,och på söndag blir det fixning inför måndag för då fyller min finaste pojkvän år! :') 



Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh vilket grymt hår du har :D

2013-06-14 @ 21:08:16
URL: http://amandaperssons.se/
Postat av: ~ SARABACKMAN

SVAR: tror det bara finns 2 caféer i Maxinge & jag har bara fikat på den ena 1 gång, kommer inte helt ihåg vad det heter, typ Signes kaffe eller nånting sånt :')

2013-06-15 @ 14:30:53
URL: http://sarabackman.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!