I was so sad and upset that I didn't recognize my name

 tumblr bild
 
Har haft en väldigt dålig dag typ hela dagen idag, min borderline har varit väldigt starkt framme och spökat hos mig,bloggen fick vara lite på sidan om idag för jag mådde så dåligt och varit så totalt förbannad ,arg och upprörd att jag knappt visste vad jag hette eller var jag var.  Men nu är jag tillbaka på banan igen, haft min bästa pojkvän som tröst, han får mig ALLTID på bättre humör/att må bra ,love him!<3
 
Innan jag fick min "attack" spelade jag iallafall the sims 3, hade många månaders paus men nu för någon dag sen när jag började har jag fastnat för spelet,beroendeframkallande spel ju! ;) Nu skall jag spela igen och hoppas på en bättre dag imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!