Planer för veckan

Hade undertemp,34,8 imorse så det blev att vila ganska mycket men nu känner jag mig pigg och frisk!
Så imorgon blir det att uträtta några viktiga ärenden som jag inte fick fixat idag och sen blir det att träffa en kompis under dagen, kommer bli kul :D Och på helgen har jag också lite planer eftersom min vän Cami kommer troligen hit över helgen,har inte sett henne sen december blir det så då blir det att fara till stranden med henne om de är fint väder och så ska vi fota :) Har en hel del bilder jag ska ännu visa er som jag tog när jag var och hälsade på släktingarna.
 
Annars så idag har jag ätit glass och tagit hand om mig och sett på film,och nu blir det att se på Despicable 2, man blir aldrig för gammal för animerade filmer ;)
 
taget med min NIKON D7000 vid sjöboda
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!