Loreal Paris 7 in 1 saviour review

 
Denna produkt köpte jag igår och den lär stärka och vårda naglarna och minska bristande naglar,efter 7 dagar kommer jag skriva en recension om den här på bloggen,har redan användt den i 2 dagar och ser bra ut så ska bli spännande att se om jag ser skillnad när jag gör recensionen om den på bloggen! :)
Var kan man köpa den? Kicks,Åhlens och såna butiker och även på nätet,exempelvis bubblebox.se Fakta om den,står på engelska eftersom det stod på engelska på min förpackning:

Loreal Paris La manicure 7 in savior
 
Worried about signs of damaged nails?

7 in 1 NAIL SAVIOUR
The 1th Loreal Paris complete care that helps fight the 7 visible signs of damaged nails

Is formula is enriched with nourishing argan oil and vitamins helps nails look:
  1. Stronger
  2. Reinforced
  3. Resurfaced
  4. Less split
  5. Less brittle
  6. Less peeled
  7. Less ridged

Proven results:
In 7 days nail appear:
* 72% more protected from cracking*
*82% less peeling*

In 14 days nails feel 100% smoother.
 
How to use?
Use before applying your colour or daily on its own. Dries quickly.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, det är verkligen fint! :)

2013-07-10 @ 23:41:17
URL: http://linnjo.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!