Lägenhetsvisning

Har varit och tittat på en lägenhet idag, en 48m2,sjukt stor var den och rymlig :D Kändes mer som ett egnahemshus än ett höghus men det var bara skönt faktiskt :)  Varit annars hos mamma hela dagen och har fått göra det jag mest gillar av allt,så min dag har varit hur bra som helst!
 
Kom hem för en stund sen och då betalade jag en del av turkietresan,åh vad jag längtar! Att få den 22 augusti fara till varmare bräddgrader, sola,bada och shoppa med 2 av min närmaste vänner,kommer att ta en massa bilder där med systemkameran och mobilen och så har vi tillgång till internet så lite uppdatering blir det nog från plats med :)

Nu blir det lite hemmatränig och sen film,tjao!
 
sola inte med strumpor/skor på ;)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!