Dumma mig 2

Idag har varit en sån dag där jag har varit helt slö och trött, det var meningen att jag skulle fara och sola då dom igår lovade att det skulle vara +27 grader och sol,men när jag vaknade,ingen sol,bara massa moln,så planerna blev ändrade och jag såg på filmen Despicable me 2,trodde det var den jag såg på i förra veckan men det var ju 1an jag såg på,har inte gjort nåt annat så inget speciellt har hänt.
Imorgon blir det att fara med buss till stan för att fixa lite ärenden igen angående lägenheten.sen jobb och så blir det troligen så att jag cyklar hem om det inte börjar regna ;)
 
tumblr
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De filmerna är så himla roliga, skrattar varenda gång :D

2013-07-24 @ 19:32:28

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!