Lång kvällspromenad

 
Idag har jag varit på väldigt irriterat humör så ikväll for jag ut på en lång promenad för att ta ut all ilska och så hade jag också sån huvudvärk så den försvann med när jag fick frisk luft,skönt det! :) När jag kom in läste jag lite bloggar och svarade på kommentarer. Imorgon på dagen/lite mot kvällen blir det att fara iväg på ett ärende som jag berättar mer om imorgon. 
Nyss tog jag min kvällsmedicin och kröp under täcket så blir att sova om en stund ^^ Blev en snabb och kort bloggning men vill inte ha så tom blogg när jag har chans att blogga och tack så jättemycket för att ni gillar min blogg och har fått nya bloggläsare, gör allt för att ni skall stanna kvar! (:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

sv. va bra! ne, jag ska inte göra så mycket i helgen...sjd? :)

2013-01-04 @ 12:18:44
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: cajsa och beda

åh tack!

2013-01-04 @ 14:44:14
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin bild :)

2013-01-04 @ 23:53:43

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!