Viking line

 
Är på båten som bäst och kommer vandra runt lite här,äta god mat och sova under natten och klockan 7 är jag framme i Finland och kommer vara hemma på eftermiddagen eller kvällen så troligen bloggar jag när jag sitter på tåget på väg hem först (finns internet på det tåget) , hoppas ni förstår att det inte blir bloggning så mycket när man är på resande fot OCH utomlands eftersom det blir så höga roamingkostnader annars.
När jag kommer hem blir det att bara ta det lugnt för kommer säkert vara helt slut men från och med imorgon kväll blir det jämn uppdatering, hoppas ni sover gott inatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah - grym fotograf

Hej! Jag vill faktiskt be dig om en liten tjänst, som är väldigt stor för mig.
Kan du bli medlem på den här sidan?
Det är en sida där du kan tjäna pengar helt gratis.
Om du blir medlem så får du en fin länkning och jag gör även något tillbaka om det skulle vara så:) tack på förhand!


http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=26782

2013-02-07 @ 21:53:59
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!