Pizza

googlebild
 
Sov mellan 13-18, men vaknade däremellan men sov rätt länge iallafall,blev knappt att sova nåt på båten eftersom jag inte fick någon sömn så är skönt att ha vila nu. Skulle jag inte tagit mig en tupplur så skulle jag somnat tidigt på kvällen eller senare på eftermiddagen så det var en välbehövlig tupplur!

Idag blev det pizza till middag,förresten, till frukost på båten serverades det plättar,mums! 
Och nu kollar jag på skoj på lägenhetsbilder för jag får sån inspiration och jag har hittat massa mysiga och fina lägenheter! :) (bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

MUMS!

2013-02-11 @ 22:40:04
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!