Måndagen

 
På torsdag blir det äntligen att fara och köpa nya garderoben,trodde vi skulle fara idag eller imorgon men blev torsdag istället men då kommer det också bli lite ommöblering i mitt rum,kommer bli bra dehär känner jag på mig! Och så kommer det komma en video hur rummet blev att se ut så det kan ni se framemot! 

+ i kanten att jag är nästan helt och hållet frisk nu,skönt! :) Har lekt lite med photoshop idag, råkade göra fel i misstag men det blev häftig effekt i bilden så har lärt av mig själv en ny grej på photoshop, tummen upp! 
Sen har jag bara skype:at och varit till affären en snabb sväng,skönt med lite frisk luft!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!