Glad tjej

 
Jag skrev ju att jag skulle städa i helgen men vet ni vad,städade idag istället! Genast efter att jag kom hem så började jag ordna vid skrivbordet men det slutade med att jag städade hela rummet :)
Men det är också för att två hyllor i min garderob är sönder (vill bara fara bort från plats nästan hela tiden) och den är opraktisk, man hamnar alltid gräva efter kläder för att hitta nåt och såklart blir det kaos i garderoben efteråt.
Så jag pratade om det med pappa och fick bekräftat att det blir att fara till IKEA och köpa en ny så nu får jag garderoben jag velat ha i flere månader,äntligen! Nästa vecka blir det att åka och köpa och hämta den :D
Glad tjej här!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!