Bättre uppdatering när jag är hemma

 
Förlåt om jag inte bloggat nåt idag förutom en gång men eftersom jag skall hem på torsdag så vill jag spendera så mycke tid med min kompis som möjligt och då han jobbar från tidigt på morgonen och kommer hem mellan kl 16:20-17 varje dag förutom helgen och senaste tiden har jag bara legat i sängen eller sovit tills han kommer hem och väl när han är hemma från jobbet så vill jag spendera tid istället för att sitta vid datorn,hoppas ni har full förståelse för detta!
 
Om min mobil skulle funka skulle jag såklart blogga mycket mer men pga den är sönder så är det sämre uppdatering men så fort jag kommer hem och får telefon fixad så kommer det bli mycket bättre med uppdatering, mer outfit bilder och andra foton jag tagit och videoblogg!  :)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!