Sista fredagen i december tvåtusentretton

Idaghar jag varit borta hela dagen, åkte med 10ans buss till stan och for till en vän, när jag kom hem på kvällen så hamnade jag ringa genast hyresvärden eftersom några värmeelement hade slutat fungera i min bostad men han fixade det så nu fungerar dom igen, evigt tacksam!
Sen dess har jag varit rätt trött,därav jag inte bloggade, men imorgon så kommer jag nog hinna blogga lite :)
Tog paus från en film för att blogga detta lilla inlägg,så nu ska jag fortsätta se filmen klart och sedan sova!
 
En till bild från gårdagens photoshoot.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Hellman

Fin bild! :)

2013-12-28 @ 09:33:26
URL: http://jiaess.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!