Ha tålamod,den kommer!

Jag får nästan konstant frågor när jag ska visa hur det ser ut i min bostad/lägenhet, ta det lugnt, DET KOMMER! :)
Det är så att jag inte alls har det klart här ännu, jag är inte den typen som vill ha det brådskande att få det klart,jag tar en dag i sänder!
Och istället för att sedan göra en update så gör jag en lägenhetstour när ALLT är klart! :) Det är lite saker som fattas och jag har ju inte varit hemma nu hela november + julen kommit emot och jag har mått dåligt från och till. Och det är så att jag inte kan fixa allt själv (som att flytta på möbler och sånt), det måste nämligen finnas tid för det andra också som hjälper till här att få det klart :) 

Så sluta tjata, det kommer nog i början av nästa år nåttag,men kommer efter julen göra en sånhär "details in my apartment" medan vi fixar. Ni får ha lite mer tålamod bara ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åhh vad roligt att få inreda sin egen lägenhet/bostad ^^ Jag längtar tills då jag flyttar hemifrån och får bestämma allt själv :D

sv: oj sorry. Läste nog igenom din text lite för snabbt :P haha kan bli så ibland ^^
Jag mår ganska bra :) Hur mår du själv? Det var ett tag sedan vi skrev till varandra :/

Visst! På facebook heter jag Sophia Hellström och på insta och kik heter jag @soph1ah
Du får gärna lägga till mig ;)
Kram <3

2013-12-16 @ 22:20:04
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Postat av: Josefine ♔

Sv: Nu funkade det faktiskt, hihi! Tack ändåå :D

2013-12-17 @ 01:39:17
URL: http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Taack! :)

2013-12-17 @ 13:40:16
URL: http://sofiaforss.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!