En dag som gick åt att sova och bruna ben

Skulle bara sova lite på förmiddagen men råkade visst sova bort halva dagen istället,woopsie! Jag som skulle fixa videon men det blir imorgon istället eftersom det tar en stund att redigera videon och ladda upp den osv,måste nog ha väckarklocka på nästa gång jag ska vila så att det inte blir såhär ;)

Så min dag gick ju utpå att sova så finns inte så mycket speciellt att berätta, sett två avsnitt på en serie ikväll, så som sagt inget speciellt har hänt idag,får hoppas det händer lite mer imorgon och att jag inte sover bort dagen ;D

Hoppas ni haft en bra helg!

en bild på mina bruna ben :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!