Sista natten

Sista natten jag sover i mitt barndomshem,äntligen blir jag vuxen påriktigt, egen bostad och allting! Imorgon blir det första gången jag sover i min egna bostad,imorgon är det som jag börjar påriktit bo där, det är då det nya livet börjar! 
Idag har det varit packning och ett STORT LASS vi fört dit, trots att det inte vart det bästa vädret, regnade och åska,  men sen for vi till ett loppis där vi köpte lite grejer till min lägenhet och så fick jag det mesta, så snart kommer bloggningen vara på topp igen när flyttningen börjar vara undan :) 
Nu vet ni varför jag inte bloggat idag förrän nu,hoppas ni haft en bra onsdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. ja det var lite synd, när var det ni åkte? :)
KRAM

2013-08-08 @ 20:28:55
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!