Pga flytt till eget har bloggen fått stå åt sidan

Och så var andra stora lassen förd idag till min bostad, imorgon är det sista STORA lasten så jag kan börja leva där, hur bra som helst, skönt att få det snabbt undan så man kan börja bo där så fort som möjligt eftersom hyran är redan betald :3 I veckan blir det också att köpa lite välbehövliga saker och så är det mesta klart,kommer bli så skönt att få ha en egen bostad för sig själv och att bli självständig.
Bloggen har fått stå lite åt sidan pga flytt men det är ju förståeligt ;) Sen har jag varit på födelsedagsfest och kom hem för en tid sen och nu blir det att kolla lite på inredning för att få inspiration!
 
bild i repris,nya bilder kommer sen när jag får mitt nya objektiv!
 

Kommentarer
Postat av: selmishiz

Härlig blogg! :)

2013-08-04 @ 22:29:41
URL: http://selmishiz.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!