Minishopping och nytt pass

Har varit idag till stan för att förnya mitt pass och sen blev det lite minishopping vilket innebar för mig att köpa lite välbehövligheter till Turkiet och några snygga klädesplagg och bikiniöverdel :D Gjorde nyss en MINIHAUL video så den kommer upp på bloggen så fort den laddat upp klart. Igår gjorde jag adressändring så imorgon är min nya adress i kraft.
Sen packade jag lite kökstillbehör när jag kom hem men nu blir det att äta potatismos och köttbullar som pappa lagat,ansiktsmask och sen en film och sen blir det att packa lite kläder och annat behövligteftersom imorgon blir det en last till bostaden pga att jag skall börja leva där från och med torsdagen :D
bild från november
 
 

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Pratar du finska eller svenska med din familj? :)

Kan du inte göra en video typ: lär dig finska? :D
Typ några lätta fraser?

2013-08-06 @ 20:45:41
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!