Lojo

Idag har jag varit till Lojo till olika second hand och fått lite till köpt till min bostad,  soffa,brödrost,toaster, och kaffekokare och allt gick för 48€  (ca 480kr) ,visst är det hur bra som helst? :D  Allt var helt och det flesta som nytt!
Sen köpte jag till två hantlar för 1€ styck (ca 10kr) , och när jag kom hem så beställde jag en ny dator, den var på rea så den hade kostat över 1000€ och nu kostade den 599€, allt börjar vara på sin plats snart.
Lite smått till och sen börjar livet och bostaden vara så som den skall vara :) Är så skönt att ha snart allt undanstökat och om 5 DAGAR(!!!) åker jag på lite semster till Turkiet.
 
sjukt liten bilden blev men såhär nära stranden har vi,och bakom hotellet är vår swimmingpool,LYX eller? :D
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Vilken tur du hade som hittade alla nödvändigheter så billigt! :)

2013-08-17 @ 20:51:34
URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Sophia

Älskar second hand butiker :D Man kan hitta så bra grejer för bra pris. :)

sv: okej. Synd att erat förhållande inte höll. <3 Hoppas att du hittar den rätta att leva med <3

Jag har mejlat dig så du vet ^^ Du är så snäll! tack ska du ha!
När jag blir friskare så ska jag samla pengar ihop pengar och åka utomlands för första gången ^^

Puss och kram till dig <3

2013-08-18 @ 11:48:19
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!