Kan du visa runt i din lägenhet? När kommer videon upp?

Det är många som frågat om jag kan visa runt i min bostad/visa detaljer i min bostad men eftersom det är möbler och saker som fattas så får ni vänta på det. Är ju så att jag precis inte går från affär och affär köper en möbel för flera hundra euro (flera tusen kronor) eftersom inte ekonomin skulle räcka till det så istället blir det att spana på olika second hands och eftersom det blir då mera unikt!
Klart det är en massa saker jag fått men vissa är bara tillfälliga och vissa är som skall bli klar.

Och eftersom det är väldigt förfrågat,så i höst kommer det upp nåt tag! :)
 
GOOGLEBILD!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!