Ändrade planer och fullt upp idag



Det blev visst lite ändrade planer, jag steg upp kl ett och fixade mig och stack till mamma för att äta lunch och så stannade jag där tills nu. Vilket menar att jag kom nyss hem.

Stannade där eftersom jag hade lite skoluppggifter att göra (distans) då det funkade på den datorn men inte den jag har tillfälligt hos mig.
Imorgon blir det att fara och se om jag hittar något till min bostad :D

Så videon som skulle komma idag dyker upp imorgon kväll för nu är jag utsliten och trött!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Flyttar du ihop med din pojkvän? :) Är det en lägenhet du/ni ska flytta in i?

Sv: Turkiet skulle jag också vilja åka till! :D
Jag skulle ha åkt dit med mina kompisar om det inte var för den dumma anorexin. Så det blev att jag inte (eller snarare inte fick för pappa)bokde biljett och åkte med dem :(
Skulle ha varit där i Juni, alltså för 2 månader sen.
*snyft*.

Tack för att du är så otroligt snäll och omtänksam!
Kramar <3

2013-08-17 @ 14:06:52
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Postat av: Rebecca

så fin header du har :)

2013-08-20 @ 19:46:06
URL: http://youtu.be/bKrLTQEIslk

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!