Ledsen

bajskvalite men tog den genast från skype XD
 
Jag hann inte alls blogga idag förrän jag kom hem för jag stickade flitigt i handarbetsalen och tog aldrig en paus och sen skulle jag iväg till affären för att köpa lite välbehövliga saker till håret och lite smink. Det jag köpte till håret kommer att komma i ett annat inlägg inom kort! 
 
Idag har jag haft en väldigt dålig dag vilket har gjort så att bloggen har också fått lida..en kompis om jag ens kan kalla för kompis längre.. som fått mig på väldigt dåligt humör och fått mig ledsen,men tur så har jag min underbara pojkvän och mina underbara vänner som ställer upp för mig och får mig på bättre humör! Ni betyder sjukt massor <3 Har packat min väska eftersom imorgon efter jag handarbetat och träffat en vårdare så far jag genast iväg till en sjukt underbar vän men jag ska försöka blogga det jag hinner!
 
 

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

finis :D

2013-04-08 @ 21:44:35
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Emelie Hellström

Hoppas det löser sig, kram! :)

2013-04-08 @ 22:38:59
URL: http://www.mygirlywishes.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!