Framsteg!

 
Eftersom jag varit iväg halva dagen och kvällen,först träffa en vän och vi for till två olika cafér och åt lite och prata ganska mycke och sen bar det av till gymmet och gymmade i 1h 30 min OCH JAG HAR GJORT FRAMSTEG!
Är sjukt nöjd över mig själv, att se framsteg under en process är helt SJUKT UNDERBART! Märkte att jag orkar med mer vikt för armarna än vad jag orkade med i söndags och det kallar jag FÖR FRAMSTEG!

Jag fick sån kik/kick då så jag tränade för fulla muggar efteråt att jag tränade allt vad jag orkade och svettet rann så när jag kom hem blev det en härlig lång dusch.
Nu blir det stretcning och sen krypa under täcket för att sova, imorgon blir det vilodag så då hinner jag blogga oftare! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!