Rotar genom gamla bilder :)

En väldigt gammal bild på mig,jag i flätor!
 
Tjolahoppsan! 

Sov till halv tre på eftermiddagen och efter det spelade jag en stund på telefon för jag var för lat för att stiga upp. Efter ett tag smög jag mig upp för älskling sov så djupt så jag var så snäll som lät han sova :)
 
For sen ner och såg att maten var klar så sprang upp igen och då hadd han vakna och sa att det finns mat så for vi ner och åt tillsammans :D  Efter det for vi ut för jag skulle sälja från jultidningar.
Älskling satt nyss och redigera någon randoms bild för han hade så tråkigt och jag sitter här vid min dator och chillar.  Kopplade nyss i yttre hårddisken så skall titta på lite gamla bilder som jag skall ladda upp här på bloggen så håll utkik! :D

Kommentarer
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

nu är vinnaren av Veckans Bloggis utlottad, in & kika om det blev du!
blev det inte du? anmäl dig bara pånytt, ny vinnare utses om 1 vecka!
direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/september/vinnaren-av-veckans-bloggis-ny-omgang-1-2-3.html#comment
hoppas du får en fin vecka, KRAAAAAAAM! :D

2012-09-24 @ 17:45:18
URL: http://sarabackman.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!