Rainy day



Låg uppdatering var det visst här ja,men har inga idéer vad jag skall blogga om. När jag far hemhem så kommer det iallafall komma upp t.ex videoblogg om hur jag sminkar mig. Kan inte göra det här eftersom jag inte har allt smink med mig, har bara foundation och mascara med mig och det är inte så speciellt men när jag kommer hem så då minsann skall det komma :D 

Har inte heller gjort något speciellt idag då det regnat som bara den idag så har inte så mycket att berätta och dagens outfit törs jag inte visa då jag gått med pyjamas hela dagen, nothing to see ;)
Iallafall,så för en stund sen så masserade jag älskling, han tycker att jag aldrig skall sluta väl när jag börjat ;D 

Men nu skall jag ta och ladda upp lite foton hit på bloggen ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!