Måndag den 17.9

 
Sov till klockan ett, degade kvar på sängen en stund. Spelade på telefonen och kolla lite runt på dw med min telefon och sen steg jag upp. Försökte väcka älskling men utan resultat så var så snäll så lät han fortsätta sova i sin djupa sömn och jag gick ner för att titta på tv.
Rensade sedan massa gamla mejl från mina 2 hotmail och mejlen var 1-4 år gamla som bara var onödiga! 
 
For upp och såg om älskling hade vaknat och de hade han så vi for och äta frukost :)

Idag har vi planerat lite vad vi skall göra i veckan,imorgon skall vi till stan för jag skall hämta ut ett paket från busstation och så skall jag köpa hårfärg då inte allt räckte till senast så det är bara hårbottnet + lite till som har rätt färg och resten av håret är lite av orange inslag och lite brunt här och var. Lite ovant att va blond igen men trivs med färgen nog :)
 
På onsdag skall vi till min mamma och torsdag&fredag är det höstmarknad+tivoli så de ska bli kul :D



Kommentarer
Postat av: zaida

åh så mys med höstmarknad!

2012-09-17 @ 17:16:13
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: kul att du är med & tävlar om att bli Veckans bloggis! hör av mig sen när jag lottat ut :D

2012-09-17 @ 17:30:54
URL: http://sarabackman.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!