Kommer att bli bättre uppdatering!

Hoppsan,förlåt för ingen bloggning men har inte alls haft datorn eller ipaden igång idag så det förklarar saken!
Men idag så har jag varit ut och gå med hunden, älskling kom med och vi for till posten för att hämta ut några paket till mig och sen till butiken för att köpa kringlor och mat. Posten och butiken är på samma ställe i byn här jag bor för er som inte vet ;)

När vi kom hem så satt vi på finlandsvenska filmen "Iris" ,har sett den förut på bio men i förra veckan så fick jag hem dvd:n på posten :D
 
Har också ätit en massa choklad idag,de e så gott! Nu blir det att läsa lite bloggar,ska försöka uppdatera bättre imorgon! Blir nog säkert något till inlägg idag ännu :) Har 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!